Levertijd en verzendkosten
Verzenden :
Bij MéSann doen we aan hergebruik- en aan duurzaamheid wat betreft ons verpakkingsmateriaal. U zal daarom dozen met andere merkrnamen kunnen treffen. Dit is om kosten te drukken en tegelijkertijd hopen we zo een steentje bij te dragen..
Momenteel verzenden wij hoofdzakelijk via post.nl. en DHL. Het verzenden vind plaats zodra wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen. We streven er naar onze pakketten binnen 2 werkdagen te verzenden. Na verzenden ontvangt u een orderbevestiging via de mail met daarin de track&trace code zodat u uw pakket kan volgen.
Bij vooraf betalen heeft u 3 dagen de tijd om het verschuldigde bedrag over te maken. U krijgt een herinneringsmail mocht de betaling niet binnen de gestelde termijn zijn ontvangen. Volgt hier dan nog geen reactie en/of betaling op, wordt de order door MéSann geannuleerd.
Uw bestelde pakket afhalen kan ook. Gezien wij geen fysieke winkel zijn, is afhalen alleen op afspraak. Bij het niet nakomen van de gemaakte afspraak zal het artikel weer beschikbaar worden gesteld in de webshop. U heeft hiervoor een week de tijd, tenzij wij met u tot een andere afspraak zijn gekomen.
Het verzenden per post is op risico van de klant. Uiteraard pakken wij het artikel zo zorgvuldig mogelijk in en in overleg kan het pakket aangetekend of verzekerd verstuur worden. MéSann raadt u aan dit bij kwetsbare artikelen te doen.
MéSann is een internetwinkel die in Nederland gevestigd is. Wanneer het betaal en/of verzendadres zich buiten Nederland bevindt, verzoek ik u om eerst contact met MéSann op te nemen. De contactgegevens staan onder contact.
Retourneren:
Na ontvangst van het artikel heeft u 14 dagen de tijd om het product te retouneren of terug te brengen. hiervoor dient u eerst contact met MéSann op te nemen via de mail, ons emailadres is cathy71vlek@hotmail.com . De retourkosten en risico's zijn voor rekening van de klant.
Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan moet u het artikel in originele staat met toebehoren, binnen de 14 dagen retourneren. Wanneer wij het artikel in goede staat hebben ontvangen en in de originele verpakking, storten wij het aankoopbedrag aan u retour
Mocht u een klacht hebben en wij komen er samen niet uit kunt u zich laten informeren bij het Europees ODR platform of bij Stichting WebwinkelKeur.